Subject: FW: Rapla IV infotahvlite asukohad
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 09:04:30 +0300

Saatja: Kenno Heinla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 7. mai 2025 17:32
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Karl Kristjan Smitt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rapla IV infotahvlite asukohad

Tere

Tegin kolm digikonteinerit iga infotahvli kohta eraldi.

Iga digikonteineri seest leiate täidetud ankeedi, infotahvli
asukohajoonise, infotahvli raami ja teksti kujunduse ning maaomaniku
nõusoleku.

Kui midagi veel tarvis täiendada, andke palun teada.

Lugupidamisega

Kenno Heinla

Objektiinsener

www.verston.ee <http://www.verston.ee>

+372 56909362

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 7. mai 2025 11:55
To: Kenno Heinla <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Vs: Rapla IV infotahvlite asukohad

Tere

Palun täida ka taotlus arvestades asukohavaliku nõuetega

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Kenno Heinla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 6. mai 2025 16:41
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Valdo Jänes <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Karl Kristjan Smitt
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Rapla IV infotahvlite asukohad

Tere

Oleme sõlminud lepingu RBE-ga Rapla maakonna põhitrassi IV etapi
Alu-Kärpla lõigu ehitustööde teostamiseks.

Käesolevaga saadan kooskõlastamiseks kolme Rail-Baltica infotahvli
asukohad wordi dokumendis. Asukohtadega on arvestatud sedasi, et need
jääksid Transpordiameti teedest minimaalselt 12m kaugusele ja ei kattuks
ka teiste trassivaldajate piirangualadega. Infotahvlid paikneksid kõik
erakinnistutel, kelle kooskõlastused on töövõtjal olemas.

Lisasin manusena kaasa ka infotahvli näidise varasemate põhitrassi lõikude
pealt.

Infotahvlid paigaldataks selle kuu jooksul (mai 2025) ja püsiksid üleval
kuni september 2028.

Lugupidamisega

Kenno Heinla

Objektiinsener

www.verston.ee <http://www.verston.ee>

+372 56909362

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.